2012. június 25., hétfő

A Senki

Szoktam mindeféléket írogatni szabadidőmben. Nem vers, csak ilyen szösszenet, és ma, mikor gondolkodtam a hogyan továbbon - már a ficcel kapcsolatban - jegyzettömbre vetettem ezt. A Senki címet kapta, és mondjuk, hogy Anna írta, Nandón gondolkodva.

Valójában az én agyam terméke, Annán és Nandón gondolkodva :)

A Senki

Veled, egyedül.
Többen, figyelünk.
Figyelnek.
Eltemetnek.

Pótszer, barát.
Bolygó, karát.
Eltemetnek.
Elfelednek.

Elfelednek, mintha nem lettem volna, veled
Pótszer vagyok, barát, egyedül kelek reggel,
Te nélkülem is vagy valaki, én nélküled
Senki vagyok.

Eltemetnek, hideg kriptába, föld alá, föld fölé,
de ott beteg vagyok, és nagyon halott
és nagyon magányos, és nem látom, hogy kié
lehettem volna.

Mert most senkié nem vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése