2013. január 12., szombat

Díjat köszönök

Díjat kaptam, amit nagyon köszönök Dorának, Tinának és Csannának! Nagyon sokat jelent nekem... de ezt úgyis tudjátok :)

Szabályok:

1. Ha megkapod a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni. (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A keresztnevem Eszter, amit kicsi koromban nem szerettem, most viszont már semmire nem cserélném le. Legtöbben Esztinek szólítanak, van aki Puminak (a Pumukliból, nagyon sűrű a hajam, ezért ragadt rém), Esznek, vagy Eszchinek. 
2. Melyik Dalon tudsz igazán sírni?
Úristen... őszintén szólva fogalmam sincs. Illetve talán van egy dal, de kétlem, hogy ti ismernétek :) És hála a japán média hatásának, még youtube-on is csak vietnámi felirattal tudjátok megnézni... ha valakit érdekel. Yamashita Tomohisa - Loveless. Életem egyik legkeservesebb szakaszához kapcsolódik ez a dal. Ha már a csak a címet nézitek, szerintem megértitek.
3. Félsz a sötétben?
Egyáltalán nem. Imádom, és imádok este/éjjel sétálni is. Teljesen mindegy, hogy egyedül vagyok-e, avagy sem.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen...?
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem tudom, általában nem én vagyok az, akivel ciki dolgok történnek, de... körülbelül négy éves voltam, vagy öt, és unokanővérem etetett, én meg szimplán elaludtam egy darab rántott hússal a számban, amit úgy kellett uncsimnak kibányásznia, nehogy megfulladjak :'D
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen. Ez talán kiábrándító számotokra, de nem fogok hazudni. Nem gondoltam igazán komolyan, de hirtelen haragú ember vagyok így, történt már ilyen.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
A szerencsenapom.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze, hogy van. Az életben vannak dolgok, amikről nem vagyok képes beszélni, így aztán nem is teszem. Nehéz és fájdalmas feldolgozni, sokszor talán nem is sikerül... mégsem tehetek másként.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Gondolom cikinek számít, hogy japán popot is hallgatok... én igazából nem érzem annak. Soha nem nevettem senki ízlését, rajtam röhögtek úgyis elegen. Szóval ez van :)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem. Bátor gyerek voltam :)
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Valószínűleg utaznék, aztán elmennék önkéntesnek fekete Afrikába. És sokat lógnék a neten, mert imádnék azokkal az emberekkel beszélgetni, akik valamilyen úton-módon kedvelnek engem. Meg akarnám ezt nekik hálálni valamiképpen.
12. Szoktál álmodozni?
Azért írok, mert túl sok az álmom :)
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem, én Ryan Goslinggal szeretnék járni, ha színészekről van szó :D Viccelek. Egy teljesen átlagos sráccal is beérem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Kettőt vagy hármat. Jelenleg egy lány és egy fiú név van, amiben biztos vagyok: Natasa és Botond. Tudom, nagyon orosz, de az s és a t miatt nagyon kellemes ennek a női névnek a hangzása.
15. Adni vagy kapni jobb?
Azt hiszem, ez számomra egyforma.
16. Titkom:
Pontosan azért titok, mert... hát, mert senki sem tudja.
17. Bakancslista
Rengeteg álmom van, úgyhogy álljanak itt most a legmeredekebbek. Szeretnék eljutni a világ összes földrészére egyszer - Európa és Ázsia már megvolt, de számoljuk a Déli-Sarkot is! Legalább egyszer szeretnék részt venni Hollywoodban egy meghallgatáson, végigsétálni a Broadwayen, aztán megnézni egy musicalt. Eljutni egy Foci VB-re. Úszni az óceánban. Ásatáson részt venni Egyiptomban...

Nem adom tovább senkinek. Nagyon szeretném, kezdve azokkal, akiktől kaptam, folytatva azokkal, akiket hétről hétre újra és újra olvasok. De már mind megkaptátok, és szokás szerint, mind ki is töltöttétek. Ne haragudjatok érte. Vegyétek úgy, hogy ez a díj az én díjam az összes olvasómnak. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése