2012. június 27., szerda

Minden az érettségiről szól

Holnapra vagyok beosztva, yeeey \(^____^)/

Szorítsatok majd értem kérlek, magyarból és angolból fogok szóbelizni, és mivel jó tanuló vagyok, kicsit most is izgulok, hogy valamelyik szakomra elég legyen a pontszám. Hmpf. A felnőtt emberek élete szívás.

Egész héten azon gondolkodtam, hogy mennyire örülök, hogy egyszerre ennyien olvastok, és jó véleménnyel vagytok arról, amit csinálok. Borzasztóan jól esik, írjon bármilyen régóta az ember.

Egyébként, ha valakit érdekel, merre írkálok még, akkor akár linket is szívesen adok, de tervezek egy kontakt oldalt, ahol mindenféle elérhetőségem megadom, barátkozós ember vagyok, még ha igazán közel nehezen is engedek.

Na, visszatérve a sok olvasóra, az jutott eszembe, hogy mi lesz, ha én jövő pénteken elmegyek külföldre nyaralni, aztán a tengerparton nem nagyon fogok TM-et frissíteni, amikor is felfedeztem ezt az ütemezés funkciót. Ne nevessetek, tudom, hogy gáz, hogy csak most :'D Úgyhogy minden esetre, senki nem marad olvasnivaló nélkül, legalábbis igyekszem megoldani :)

Addig meg, csak úgy pihenőképpen, két kedvenc idiótám, mert vidám vagyok és jó a kedvem.


 
   

A két troll xDD Hogy röhög rajta Mata.

2 megjegyzés:

  1. Szívesen elolvasnám a többi írásodat is:DDEmese voltam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a visszajelzést, Emese :) Akkor majd csinálok kontakt menüt!

      Törlés