2013. május 9., csütörtök

Díj~

Amit nagyon szépen köszönök Tinának! :) Szokás szerint már megint én csinálom meg utoljára.... Nagy mindegy.





a) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!

Kérdések:

1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?


Nem, azt hiszem nem igazán. Régen kinőttem abból, hogy magamról mintázzam meg a szereplőket, egyszerűen csak beütött a hajam alá az EB alatt, hogy a fenébe is, Nandóval akarok írni. Ez már nem az első fanficem, így nem volt nehéz elhatározás. A fentiek talán egyedül a Törékenyre nem állnak, mivel a Törékeny Dettije kicsit én vagyok. Az a történet alapvetően azért született meg, hogy Mesut egy kicsit árnyaltabb karaktert kapjon, hogy ti is megismerhessétek olyannak, amilyennek én látom, ehhez pedig elengedhetetlen volt, hogy a női főszereplő is kicsit én legyek.
Az írás a lételemem, nem csak foci témában - nem kellenek különösebben nagy dolgok, hogy billentyűzet elé üljek :)

2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?

Ahogy mondtam, Dettivel. Bár meggyőződésem, hogy kettőnk között még mindig több az eltérés, mint a hasonlóság :)

3. Számodra mit jelent az írás?

Az írás olyan nekem, mint a víz: a második természetem. Olyan világokat alkothatok magamnak, amelyekben varázslat van, ahol az ember különleges lehet. Színfolt az életeben, egy ház a fejemben. Valami, ami teljesen én vagyok.

4. Mi volt az első történet, amit írtál?

Egy Kaleido Star fanfiction volt, 2007-ben. De előtte, már általános alsóban is neveztek meseíró pályázatokra, amikről csak halovány emlékeim vannak :D

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?

Tanulok. Elég kiábrándító, mi? :D Nem, valójában eldőlök az ágyamon, benyomok valami zenét, és gondolkodni kezdek. Ez az én rituálém, amivel magamhoz csalogatom az ihletet.

És szokás szerint már megint körbeért, mire kitöltöttem, így csak megköszönni tudom, továbbadni nem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése