2012. október 19., péntek

Taníts meg - 17. fejezet

[Nem tudok mit hozzáfűzni. Ne utáljatok nagyon ^^"]

17. fejezet – Szívdobbanások

Nem tetszett az arckifejezése akkor, amikor beszállt az autómba, de türelmes voltam. Ismertem Annát, ismertem a lelkiismeretét, és tudtam, hogy csak idő kérdése, és beszélni kezd, és elmondja azt, amit már egyébként is tudok.

Nem nyomoztam utánuk, és nem jelent meg róluk semmi kompromittáló egyetlen lapban sem. Egyszerűen csak tudtam, mi fog történni akkor, ha elengedem őt egyedül úgy Madridba, hogy tisztába vagyok vele: egyáltalán nem tisztázták még a nyári helyzetet sem normálisan, ráadásul Anna szereti Özilt. Talán még Juanitónál is jobban.

– Csókolóztunk – mondta ki végül halkan. A szemem sarkából rá pillantottam. Lehorgasztott fejjel bámult az ölébe ejtett kezeire, és nem mert rám nézni. Talán arra várt, hogy mikor teszem ki, vagy ilyesmi. Nem kerülte el a figyelmemet a többesszám. – Nem megcsókolt, hanem csókolóztunk. Sajnálom. De ő... én... nem voltam rá képes, hogy ne adjak neki esélyt, Fernando. Annyira fontos nekem, hogy... Minek magyarázkodom? – nevetett fel kissé talán hisztérikusan. – Úgysem tudom értelmesen elmondani, és így is, úgy is csak egy ribancnak tűnök – harapta be a száját. – Annyira sajnálom... De már vége van, ha ez számít még valamit.

– Befejezted? – kérdeztem. Meglepetten kapta fel a fejét. – A legtöbb ember, Anna, negyedannyira sem naiv, mint te vagy. Mit gondolsz, nem voltam tökéletesen tisztában vele, hogy be fog próbálkozni nálad? Én is ezt tettem volna, feltéve, hogy látok egy kis esélyt, ha már itt tartunk. Ettől függetlenül, dühös vagyok. De valami hasonlóra számítottam.

Időközben hazaértünk, így végre a szemébe tudtam nézni. A döbbenet kiült az arcára.

– Azt is tudom, hogy le kellett zárnod ezt az egészet magadban. Igazából simán kiakadhatnék, csak aztán mindig eszembe jut, hogy neked mit kellett elviselned, és a haragom szégyenbe csap át. Egyik sem kellemes érzés. – Még én is csodálkoztam rajta, hogy mennyire nyugodtnak tűnök, pedig belül majd megőrültem. Annára egyáltalán nem tudtam haragudni, Özilnek azonban nagy kedvem lett volna behúzni egyet.

Átkaroltam a nyakát, és magamhoz húzva megcsókoltam. Még mindig döbbent volt.

– Gyere, menjünk be.

Még mindig elképedve bólintott. Lepakoltam a cuccait a nappaliban, ő pedig követett.

– Rendeltem kínait, mielőtt elmentem érted, úgyhogy most van vacsi – mosolyogtam rá, miközben beraktam a mikróba a kaját. Háttal állva meséltem neki a hetemről, amikor két vékony karjával átölelte a mellkasomat.

– Nem kell úgy tenned, mintha ez az egész meg sem történt volna, Nando – suttogta, hogy alig értettem amit mond. – Nyugodtan kiabálhatsz velem. Megérdemelném.

– Egyáltalán nem akarok veled kiabálni, Anna – mosolyodtam el, és megcirógattam a kezét. – Már elmondtam neked mindent, amit akartam. Ennyire nehéz elhinni, hogy nem vagyok rád mérges?

– Ennyire nehéz – felelte. – Mert undorító, amit csináltam. Egy normális kapcsolatban ez...

– Nem tudom hogy vagy vele, de már régen rádöbbentem, hogy a mi kapcsolatunk messze nem normális – jegyeztem meg. Erőtlenül felnevetett. Felé fordultam, hogy végre a szemébe nézhessek. – Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem vagyok dühös. Az vagyok, legfőképpen magamra. De nem ringattam magam tévképzetekbe, elég egyértelművé tetted, hogy nem arathatok igazi győzelmet Mesut Özil felett. Annál pedig sokkal fontosabb vagy nekem, semmint hogy hagyjalak elmenni – csókoltam mag finoman. Azonnal lehunyta a szemét, a kezei a nyakam köré fonódtak, én pedig szorosan magamhoz húztam.

Hiányzott.

A kezem utat talált a pólója alá, végigsimítottam a derekán. Éreztem, ahogy megborzong az érintésem nyomán, és ez eszméletlenül jó érzéssel töltött el.

A mikró lejárt a hátunk mögött, de egyikünket sem érdekelte különösebben ez a tény. Megemeltem egy kicsit, ő pedig automatikusan a derekam köré kulcsolta a lábait. Már nem is éreztem, hogy éhes vagyok – ha az voltam egyáltalán. Minden millió kilométernyi távolságba került most, hogy a karjaim között ott volt Anna. Ezenkívül semmi sem számított.

A hálószoba felé botladoztunk, de eszemben sem volt letenni. Az ujjai a hajamat szántották, egy pillanatra sem engedtem elhúzódni. A szája puha volt, gyengéd, de én ezúttal többet akartam: azt, hogy a fejében egyetlen gondolat maradjon, hogy édesen nyögjön...

Az én nevemet.

Fogalmam sincsen, hogyan jutottunk el végül is a szobába, de sikerült. Az ágyra dőltünk, és mindketten levegő után kapkodtunk. A szemei annyira beszédesek voltak, hogy egy másodpercre elfeledkeztem róla, hogy tudok beszélni.

– Akarlak – nyögtem ki végül, Anna pedig egyszerűen csak elmosolyodott. Olyan mosoly volt, ami világossá tette számomra, hogy ezen a földön nincsen olyan dolog, amit ne tenne meg értem. És fogalmam sem volt róla, hogyan hálálhatnám ezt meg neki.

Lehámoztam róla a felsőjét, végigcsókoltam az álla vonalát, a nyakát, a kulcscsontját, és amikor ujjaimmal félrehúztam a melltartója pántját, felsóhajtott, megfeszült a teste, én pedig nem bírtam megállni a mosolyt. Azonnal a vállam után kapott, aztán el sem engedett, amíg közös erőfeszítésekkel meg nem szabadultam én is a pólómtól.

A ruhák gyors iramban követték egymást, mígnem ott feküdt előttem, és egyszerűen csak gyönyörű volt. Nem tudtam betelni vele. Csókoltam ahol értem, miközben a mellkasa egyenetlenül emelkedett és süllyedt, akár az enyém.

A kezével a hátamon kalandozott, mutatóujját újra és újra végighúzva a gerincem mentén, vagy éppen a mellkasomat cirógatta, az érintése nyomán pedig kirázott a hideg. Pontosan tudta, hol kell hozzámérnie.

Egy pillanatban aztán hirtelen én landoltam a hátamon, ő pedig a csípőmre ült. A szobában teljesen besötétedett, de még így is láttam a homályos alakját, a sziluettjét, és azt, hogy mennyire szép, hogy a szemei úgy ragyognak, mint a csillagok. És tudtam, hogy szeret.

Előredőlve finoman megcsókolt. A bőre az enyémhez simult, az öle az alhasamhoz, és én felnyögtem. Megőrjített, és az, ahogy belemosolygott a csókba, elég nyilvánvalóvá tette, hogy ezzel ő is tökéletesen tisztában van. Rászorítottam a csípőjére, készen arra, hogy újra magam alá fordítsam, de megállított benne.

– Még ne – kérte halkan, szelíden, Annásan.

Megcsókolta a nyakam, aztán az ajkait végighúzta a felsőtestemen. Úgy éreztem, mindjárt felrobbanok. Mintha apró bombákat helyezett volna el csak azzal, hogy a szája a bőrömhöz ért. Nem tudom, mikor éreztem utoljára ilyet, és hirtelen nem is tudtam elválasztani a szív érzéseit a test vágyaitól. Csak azt tudtam, hogy akarom őt most, azonnal, mindenemmel, mindenét. És ez a vágy mindennél erősebb volt.

Diadalmas mosollyal az arcán engedte, hogy újra én vegyem át az irányítást és tegyem magamévá. Amikor belé hatoltam a teste ívben hátrafeszült, és felnyögött, a körmeivel a vállamat karmolta, de ezt most egyáltalán nem bántam.

Kellett néhány pillanat, amíg a mozgásunk összehangolódott. Szinte éreztem, hogy a szívünk egy ritmusra ver. Annyira csodálatos volt. Minden annyira csodálatos volt.

Akkor már nem gondoltam, hogy mindez újra darabokra hullhat. Nem gondoltam arra, hogy valaha elengedjem Anna kezét, amíg húzott, megtartott, életre hívott újra, amikor elmenni készültem. Lassan, de biztosan tanítgatott arra, hogyan szeressek újra.

Csakhogy – mint már oly sokszor az életemben – ezúttal is tévedtem.

Együtt értük el azt a csodálatos, mindent betöltő valamit, és úgy kapaszkodott belém, mintha a világ kifuthatna a létezése alól.

De ott, és akkor, ahogy egymást szorítottuk, ez lehetetlennek tűnt.

Régen rá kellett volna döbbennem, hogy a látszat soha nem jósolja meg azt, ami majd következni fog.

***

Leo elbújt a kanapé mögé és onnan kukucskált kifelé, mosolyogva. Benne jártunk a novemberben, London fái pedig már mind csupaszok voltak, a leheletünk látszott, amikor kimentünk sétálni, és kesztyűt, sapkát, sálat kellett adni a gyerekekre, ha mászkálni akartunk.

– Hová bújhatott ez a kisfiú? – kérdeztem a szoba csendjében, és úgy tettem, mintha nem vettem volna észre a búvóhelyét. – Ha nem kerül elő, talán nekem kellene megennem a csokit, amit neki hoztam Magyarországról... pedig olyat még biztos nem evett – indultam el a konyha felé.

Szeptember vége óta nem láttam Mest. Bár majdnem minden hétvégén beszéltünk telefonon, hiányzott. Egy újabb találkozót, vagy néhány madridi napot azonban most már nem mertem megkockáztatni. Így azonban akadtak vitáink szép számmal, még akkor is, ha a legtöbb esetben sikerült rendeznünk. Az ilyesmiért nem volt ár a kicsit magasabb telefonszámlám.

Hiányzott. Ugyanakkor ez volt az életem. Ez volt az a hely, ahová tartoztam. És ez így is marad.

Otthon azonban jártam, éppen a múlt héten. Anyáék majd kiugrottak a bőrükből, amikor hazaértem, pedig igazából nem is ők voltak a fő oka a látogatásomnak.

Réka miatt érkeztem.

Réka az unokahúgunk volt, húsz éves és a legkevésbé átlagos ember, akihez valaha szerencsém volt. Amint befejezte a gimnáziumot, egyszerűen csak elindult a nagyvilágba. Beszélt három nyelvet, ami egy francia apa mellett nem is olyan meglepő, fogta az évek óta, születésnapokból, ballagásból és hasonlókból összegyűjtögetett pénzét, és vett jegyet arra a repülőre, ami a legközelebb indult.

Azóta eltelt két év, ő pedig megfordult legalább tíz országban. Most éppen Luxemburgból jött haza, pincérnősködött és világot látott. Néha irigyeltem, néha pedig sajnáltam, hogy nincs egyetlen biztos pont sem az életében.

Évi esküvőjére nem tudott hazajönni, így egy látogatásnak már épp ideje volt, én pedig már ezer éve nem láttam, kíváncsi voltam rá, hogy boldogul.

Ezért voltam otthon.

Leo nekiszaladt a lábamnak és nagyra nyílt szemekkel nézett fel rám, kizökkentve a gondolataimból.

– Kéjek sépen sokit – selypegte, én pedig felkaptam, és a kezébe nyomtam egy kockát, amit élvezettel rágcsálni kezdett az immár összes tejfogacskáival.

– Megjöttünk! – hallottam az ajtócsukódást és Nando hangját. Nando és Nora gabonapehelyért mentek, az ugyanis elfogyott, a kisasszony pedig azt szeretett volna enni. Rájuk mosolyogtam, ahogy beléptek, Nora még mindig kabátban, de nagy vigyorral az arcán, és próbáltam nem tudomást venni a fejfájásomról, meg az általános rossz közérzetemről, ami már napok óta tartott.

Letettem Leót a földre, megtöröltem a maszatos kezecskéjét, a csokit pedig a pulton hagytam, hogy az éhenkórászok hozzáférhessenek, aztán apró csókot nyomtam Nando szájára.

– Mennem kell, két órám is van a suliban délután. Majd jövök – búcsúztam, és a gyerekeknek is kiosztottam egy-egy ölelést és puszit. Mikor visszaérek, már nem lesznek nálunk.

– Vigyázz magadra – simított végig az arcomon, én pedig elmosolyodtam, és felkapva a kabátomat, elindultam a nyelviskolába, ahol tanítottam.

A hideg levegőtől kicsit kiszellőzött a fejem, de amint újra a négy fal közötti fülledt levegőjű termekben álltam, és az anyanyelvemre tanítottam azokat a furcsa embereket, akik erre vágytak, újra rosszul lettem. Dühös voltam magamra, amiért nem vagyok kicsit erősebb, de a végén már alig bírtam tartani magam, muszáj volt kirohannom a mosdóba.

A WC-kagyló fölé görnyedtem, de a legrosszabb az volt, hogy nem tudtam hányni, mindig is ilyen voltam. Azonnal regisztráltam a tüneteket, és számolgatni kezdtem magamban. Mikor is kellett volna megjönnie? Mikor hazautaztam, az első napokban, legalább másfél hete. Csak Réka, és az, hogy végre megint látom anyuékat, feledtette velem a kellemetlen, női dolgokat.

Terhes lennék?

A gondolatra hevesebben kezdett verni a szívem, és próbáltam lecsillapítani a dübörgését. Mintha így meghallhatnám egy másik, egy aprócska élet szívének dobbanásait, ami valahol az én testemben lüktetett.

Nem tudtam magam elképzelni anyukaként, korábban legalábbis soha. De most, ahogy a nyelviskola mosdójában próbáltam legyőzni a rosszullétet, homlokomat a hideg csempének támasztva, egyáltalán nem voltak rossz érzéseim. Sőt, mérhetetlen boldogságot éreztem, mert ez a baba egészen biztosan Nandóé.

Fogalmam sincsen, hogy csúszhatott be, de a miénk volt, és én éreztem, hogy akarom őt, hogy ő egy darab belőlem, egy darab a férfiból, aki szeretek, egy új élet...

És ez abban a percben megfoghatatlanul hatalmas dolognak tűnt, és elmondhatatlanul csodálatosnak.

– Minden rendben, Anna? – Az egyik kolléganőm, Sarah kopogtatott az ajtón, aztán belépett, amikor néhány pillanatig nem válaszoltam.

– Rosszul vagyok – feleltem. Sarah rémülten nézett rám.

– Vigyelek kórházba? Nagyon rossz?

Megcsóváltam a fejemet, és alig bírtam elnyomni a mosolyom.

– Csak egy pohár vízre lenne szükségem, aztán leadom az órából megmaradt tizenöt percet és hazamegyek – mondtam határozottan, amivel láthatóan meglepetem a kedves, szőke hajú lányt. Készséggel adott nekem egy pohár vizet, amit lehajtottam, összeszedtem magam, és befejeztem a tanítást.

Nem mentem egyenesen haza, mert tudnom kellett biztosan, hogy mindezt egy másik, a testemben növekvő aprócska test – az én gyermekem – okozza. Még rágondolni is furcsa volt, de ugyanakkor nagyon boldoggá tett.

A gyógyszertár után egy kávézó mosdójába zárkóztam be. Nem a legromantikusabb környezet, de nem akartam otthon megcsinálni a tesztet, mert mi van, ha valami teljesen más baj van? Jobb volt az ilyesmin egyedül túlesni, Luca pedig most nem volt Londonban, hogy átmehessek hozzá és fogja a kezem. Féltem, de vannak helyzetek, amikor nem szabad arra figyelnünk, ami az agyunkban lejátszódik. Ez most egy ilyen helyzet volt.

Őszintén szólva, valószínűleg jobban meglepődöm, ha a teszt eredménye negatív, de nem az volt. A mosoly kiült az arcomra.

Kisbabám lesz! Kisbabánk lesz...

Még rágondolni is hihetetlen érzés volt.

Úgy éreztem magam, mint aki kilométerekkel a felhők felett jár, abban sem vagyok biztos, hogyan keveredtem haza, mert nem emlékszem rá, melyik közlekedési eszközökre szálltam fel, mindenesetre sikerült. Azt hiszem, a felhőtlenül boldog hangulat miatt nem tűnt fel, hogy autó áll a felhajtón. Ami nem Nandóé.

Az a lehetőség, hogy ő nem fog örülni a kicsinek fel sem merült bennem, látva, hogy mennyire szereti Leót és mennyire szereti Norát. Egy percig sem tudtam volna eltitkolni előtte, egyébként is nagyon rossz voltam abban, hogy a boldog dolgokat elrejtsem magamban.

Beléptem az előszobába, a szívem már megint a torkomban dobogott, és halkan levettem a cipőm és a kabátom. Az arcomra levakarhatatlan vigyor ült, és a konyha felé indultam, mert onnan szűrődött ki fény. Aztán a mosoly eltűnt.

És bennem valami megrepedt.

Egy pillanatra a szívem is megállt, még ha odabent egy másik szív tovább is dobogott.

Ott ült Nando. És ott ölt az ölében Olalla. És csókolóztak.

Arra kellett volna gondolnom, hogy ő is megbocsájtott nekem, amikor félreléptem, ha azt, ami Mes és közöttem történt, annak lehet nevezni. Arra kellett volna gondolnom, hogy már annyi minden történt velünk az elmúlt majdnem fél évben, hogy ennyit elfeledhetnék. Csak becsukom a szemem, és kitörlöm, hogy megtörtént.

Hiszen annyit küzdöttem már érte! Annyira szerettem...

De láttam Olalla arcát, amin elsírt könnyek nyoma csillogott, és láttam Nando arcát, akinek ugyan csukva volt a szeme, de az arcán olyan érzelmek tükröződtek, amilyeneket azt hiszem, én soha nem váltottam ki belőle.

Nem érdekelt, hogy miért csókolta meg. Egyedül az számított, hogy akarta, és hogy soha nem is vágyott másra, minthogy visszakapja a feleségét.

Ez volt az, amit nem voltam képes megbocsájtani, amit nem voltam képes kitörölni, ami beleégett a retinámba és tudtam, hogy mindig emlékezni fogok rá.

Úgy éreztem, hogy kiszakad a szívem a helyéről. Úgy éreztem, hogy az elmúlt hetek, hónapok, érintések, csókok, szeretkezések egyetlen gigantikus hazugság részei voltak, és most itt álltam, magányosa, összetörten és mégsem egyedül. Már volt valaki, akiért felelősséggel tartoztam.

És ennek a valakinek a létezéséről Nando soha nem tudhat.

A kulcscsomóm kicsúszott a kezemből, és hangosan csörögve esett a parkettára, pedig addig a percig nem vettek észre, és én nem is bántam, reméltem, hogy feltűnés és dráma nélkül mehetek el. De most már mindegy volt. Lehunytam a szemem, éppen abban a pillanatban, amikor szétrebbentek. Csak... egyszerűen csak nem akartam látni.

– Anna... – hallottam Nando rekedtes hangját, de én csak megráztam a fejem, még mindig csukott szemmel. A könnyeimet nyeltem vissza. Most nem fogok sírni. Most nem. Nem akkor, amikor mindketten látják.

– Semmi baj – néztem rá végül. Olalla lehajtott fejjel állt az asztal mellett, Fernando még mindig ült, és engem nézett, mint aki azt sem tudja, hol van. – Ezt akartad, nem? – kérdeztem semleges hangon. – Kívánom, hogy másodszor jobban sikerüljön, mint először – fordultam sarkon, és becsuktam magam után a hálószobánk... a hálószoba ajtaját.

A könnyeim végre kiszökhettek, és én fulladozva sírtam fel a sötétben. Nem érdekelt, hogy valaki kopogtat. Ezen nem volt mit megmagyarázni. Nekem pedig nem volt többé maradásom.

14 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Őszintén, most nagyon nehéz összeszednem a gondolataimat! Ahogy végigolvastam az utolsó sort is egy valami zakatolt a fejemben... Az hogy nee! :(
    Annyira sajnálom Annát! Komolyan megszakad a szívem érte! Nem érdemelte meg, hogy így legyen vége a kapcsolatának Nandóval. Mondjuk nem tudhatom, hogy mit tervezel még kettejükkel, de ez szerintem lelkiekben semmiképp nem tesz jót neki! És ha Nando helyre is akarja majd hozni, az nagyon nehéz lesz, és lehet hogy lehetetlen. Anna mindent feladott érte, és gyakorlatilag Nando csak elvolt vele, mert szüksége volt arra, hogy legyen valaki mellette. Ezért most haragszom Fernandora!
    Ami pedig a terhességet illeti örülök is meg nem is. Örülök, mert egy kis csoda fejlődik Annában, viszont nem örülök mert a gyermek nem az apukája mellett fog felnőni, legalábbis a jelen állás szerint. :(
    Miért van olyan érzésem, hogy most képbe jön Mesut?! Nem tudom miért, de örülnék neki, mert Ő sosem bántotta a lányt, és tényleg szereti. Remélem, hogy ha Anna úgy dönt, hogy Mest választja, akkor még nem késik el, és Özillel végre boldogak lesznek!!!
    Várom a folytatást!
    Puszi:
    Tia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ajjaj, tudtam, hogy most fog következni a közfelháborodás, és sajnálom! Nem tudok mást mondani, mert azzal lelőném a végét. De egy történetben - ahogy a való életben is, nem lehet mindig minden boldog. Ez az igazság. Én pedig szeretnék történetet mondani inkább, semmint tündérmesét mesélni.
      Én is sajnálom Annát. A történetnek azonban még korántsem ez a vége, ezt ne felejtsd el. Nem ismerjük Nando gondolatait. Nem ismerünk egy csomó mindent. Ettől függetlenül persze ez az egész nagyon megrázza Annát. Olyan mélyre került, ahol előtte még soha nem volt.
      Fernandóra pedig ne haragudj! Kérlek :)
      Igen, szegény kisbaba. De ő Anna gyermeke. És Anna csodálatos, ezért a kicsinek is szeretnék ilyen sorsot szánni :)
      Igen, Mes szerepének sincs még vége.
      De hogy mi lesz, még titok.

      Köszönöm, hogy írtál. Én is puszillak.

      Törlés
  2. Hát sztem most sokunkat megleptél az biztos:)
    A szívem szakad meg Annáért annyira nem ezt érdemelte ő mindet fel adott Nandoért ő meg csak ezek szerint játszott vele vagy nem is tudom de az biztos hogy fele annyira sem szerete Annát, mint ahogy Anna őt neki csak kellett vki aki csillapítani fájdalmát... Hm fogalmam sincs hogy mit tervezel még velük...
    Hát hogyha Anna terhes örülök neki meg nem is hiszen mindig Nandora fogja emlékeztetni őt...
    Hát most csak egy vki segíthet Annának és remélem egyből Meshez utazik, és persze beszél Juanitoval meg Lucával ők biztos mellet fognak állni és segítenek majd neki:)
    Várom a következőt:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál, Kolett!
      Olyan hamar ítélkeztek Nando felett! Ne tegyétek, kérlek :) Ő is csak ember, egy egyszerű ember, érzelmekkel, okokkal, indokokkal. Persze Annának borzasztó most - Fernando el sem tudja képzelni, mennyire - de nem csak ő szenved.
      Ettől függetlenül Anna most nagyon mélyen van.
      Hogy mi lesz Anna sorsa, kihez megy, kivel beszél - minden kiderül a következő részből.

      Puszi

      Törlés
  3. szia
    az előző rész után ez lesz a második kedvenc részem, bár fogalmam sincs, hogy miért, hisz elég fordulatos lett a vége és nem feltétlen pozitív irányba, már ami Annát illeti. De... Nandot is meg tudom érteni. Kétségkívül nem szerette annyira Annát, mint Anna őt, de még is csak mögötte van egy jópár éves házasság, amit nem lehet kitörölni nyomtalanul. És furán nem is tudom hibáztatni az miatt a focistát, hogy vissza akar menni Olihoz. Sőt, nekem kifejezetten szimpatikus karakter lett, még akkor is, ha egy merő önzőség volt benne. Annát ugyan sajnálom, de szerintem van annyira erős, hogy meggyógyuljon, hisz ott van neki Luc, Juanito és nem mellesleg Mesut is, akivel lezárták úgymond a kapcsolatukat, de biztosan - vagyis reménykedem benne - nem hagyja Annát magába zuhanni, ha értesül a dolgokról!
    Bízom benne, hogy nem szomorú véget szánsz a történetnek, de mégis meg tudnám érteni, ha nem lenne happy end. Nem különben most fogalmam sincs, hogy Nandonak, vagy mesutnak szorítsak. De végül is egy a lényeg, hogy Anna boldog legyen :D
    További sikeres írást!
    Chikin

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem is tudtam, hogy az előző volt a kedvenc részed! Persze, ennek nagyon örülök, és annak is, hogy írtál.
      Én megértem, miért szeretted. Attól függetlenül is, hogy szomorú. És örülök, hogy meg tudod érteni Nandót. Teljesen igazad van vele kapcsolatban, és mégsem. Majd meglátod miért! :)
      A többiekről - ahogy már mondtam - szó lesz a következő fejezetben.
      Nem, ez már nyílt titok, hogy nem szomorú véget szánok neki. Abszolút pozitív lesz. De hogy kiért, miért, majd meglátjuk. Anna mindenképpen boldog lesz.
      Köszönöm még egyszer.

      Skyes

      Törlés
  4. Szija!
    :( Meglep, ha most azt írom nem örülök? És ez egy elég gyenge kifejezése volt annak, amit valójában érzek. Talán a legegyszerűbb megfogalmazás, ami mindent elárul, az, hogy fáj... Nem alapszinten... És még csak most fojtogat igazán a sírás. Ez így annyira nem oké... Anna bármit is tett Mesuttal nem ezt érdemli. Jó persze tudom, hogy Nando nem bosszúból csókolózott Olival, de akkor is. Haragszok rá kicsit, de persze közben valahol meg is értem. Az érzelmeinek nem tud parancsolni és az, hogy ez valakinek fájjon elkerülhetetlen. Anna összetört szíve csupán csak járulékos vesztesége volt, annak, hogy Ők újra egymásra találjanak. Az Ő szerelmét feláldozták az újrakezdés oltárán. Ez így egész magasztosan hangzik, de máshogy ezt most nem tudom leírni. Túlságosan mélyen érintett a rész. És akkor még nem beszéltem a babáról, akiről Nando nem fog tudni? Kíváncsi lennék a spanyol érzéseire.
    Kíváncsi vagyok, hogy Anna most mit fog tenni. Nagyon kíváncsi...
    Most hogy így nagyjából letisztultak a gondolataim leírom, hegy megint csak egy fantasztikus részt alkottál! :)
    Várom a folytatást!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem, egyáltalán nem lep meg. Sajnálom, hogy fáj, komolyan. Ha ez vigasztal, a vége mindig boldog. Mert amíg nem boldog, addig nincsen vége :)
      A különbség az, hogy Mes és Anna között ez az egész kezdetektől teljesen más volt, mint most Fernandóval. És persze, nem bosszú volt, de jól látod. És örülök, hogy mellette meg is érted.
      Nagyon szépen írtad le, akár magasztos, akár nem. Annának most fáj. De erős lány, és a különben sincsen kőbe vésve a jövő, ahogy azt már a nagyok is megmondták.
      Hamarosan lesz egy nagy rész majd Nando szemszögéből. És akkor majd meglátod azt, hogy ő hogy érez, mit gondol, és a többi.
      Új rész hamarosan, és akkor kielégítheted a kíváncsiságod :)
      Köszönöm, még egyszer. Tudod mennyit jelent, mikor ezt te írod nekem <3

      Puszi

      Törlés
  5. Szia!

    Ahogy ígértem, végre írok! És ahogyan mondtam a nem szerettemre kattintottam, mert a végét nem szerettem. Ráadásul most már azért is, mert tudom, hogy mi lesz, de azt hogy hogyan és miért nem! És ez nagyon idegesítő!!!!!
    Az elején azt vártam, hogy Nando egy kicsit pipa lesz, de tényleg számítania kellett erre. Ráadásul, ahogyan ő is gondolta, már ő sem volt szent ebben a kapcsolatban, még ha akkor nem is csókolózott Olallával. És az sokkal jobban fáj, ha egy másik embert szeretsz jobban , mint ha mást csókolsz. Legalábbis szerintem.
    Jaj, a Kis Morcosomat nagyon imádom! Ha ő vagy Nora belekerül egy-egy történetbe, engem már megvettek. Imádom a gyerkőcöket, és itt nagyon aranyosak voltak a picik. :)
    Arra viszont egyáltalán nem számítottam, hogy terhes lesz! Erre aztán egyáltalán nem gondoltam. És arra sem, hogy erre fog hazaérni! Viszont Nandot nem értem... mert oké, hogy Olalla a gyerekei anyja, de elhagyta őt egy másik pasiért, elváltak és már ott van neki Anna, aki iránt már kezdi érezni a szerelmet. Olallát sem értem... oké a pasival nem jött össze, de ő választotta ezt az utat. Vállalta a kockázatot és benne volt a pakliban, hogy nem jön össze és szerintem nem tisztességes, hogy visszarohan az exhez, mert majd ő úgy is megvigasztal. Ez egyikőjük részéről sem volt szép.
    Az érthető, hogy Anna nem akarja így elmondani neki a babát, én se tenném. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fogod ezt az egészet megoldani, befejezni. Mesut valószínűleg még így is befogadná és a kicsit is úgy szeretné, mintha a sajátja lenne, de Anna így főleg elutasítaná. Ha eddig nem akart vele lenni teljesen, így főleg nem fog. Ebben biztos vagyok.
    Azt tuti, hogy nem lesz könnyű dolga Annának. A kicsi mindig az apucira fogja emlékeztetni és valószínűleg kettős érzései lesznek, mivel ott lesznek a boldog emlékek, illetve az, hogy így megcsalta és átverte. Azért erre számítania kellett, a korábbi gondolataiban sejtette, hogy nem lesz olyan könnyű ez a kapcsolat és azt is tudta, hogy valaki/valakik sérülni fognak és ő köztük lesz. Persze az ilyen mindig váratlanul éri az embert, de valahol várta is.
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! És most várhatok a péntekig... :/

    Puszi, Bett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál <3 És semmi baj. Ha valaki úgy kattint oda, hogy megmondja, miért, azzal semmi baj. Tudom, hogy idegesítő! :D És kicsit azért élvezem xD
      Ez így igaz. Nandónak nem sok joga lett volna fennakadni tulajdonképpen, mert Anna nagyon sok mindent nyelt le neki, sok hülyeséget. Ennyi járt nekik.
      Leo <3
      Örülök, hogy sikerült téged is meglepnem, kész siker, szinte sosem szoktál semmin sem meglepődni :)
      Az itt feltett kérdéseidre a tizenkilencedik fejezetben választ fog kapni (aminek még mindig nincs címe bwáh -__-) Nando egyébként mindig szerelmes maradt Oliba, legalább is úgy érezte. Hogy mi lesz, majd kiderül :)
      Anna és Mesut nagyon közel állnak egymáshoz, és a kétségbeesés nagy úr. Nem fogja kihasználni Mest, ez persze nyilvánvaló, de erről soha nem is volt szó. Mes tud dönteni a saját dolgairól, tudja, hogy mit akar. Az új fejezetben van erről szó. :)
      Ez így van. A folytatás pedig már fent, úgy hogy nem is húzom tovább :)

      Puszi

      Törlés
  6. Szia!

    Na, én is sikeresen ideértem kommentálni, csak előbb befejeztem a saját 4. fejezetemet :D
    Tegnap éjjel, mikor hazaértem, csak annyit olvastam el, hogy azt kérted, ne utáljunk nagyon. Továbbolvasni nem volt energiám, de szinte azonnal elkezdtem gondolkodni, és beugrott, hogy Anna talán arra megy haza Madridból, hogy Nando és Olalla csókolóznak. Hát, majdnem bejött :D
    Igazából elég kettős érzések vannak bennem. Egy részről, már egy ideje éreztem és tudtam, hogy Anna sérülni fog. Mert ennek nem lehetett más végkimenetele. Ahogy Nando is mondta, úgy fogott bele ebbe a kapcsolatba, hogy közben egy másik nőbe volt szerelmes. És ezt a lány is tudta. Pontosan tudta, hogy kettejük közül a volt feleségét választaná. És ebből a szempontból nem is vártam tőle más reakciót, minthogy sok boldogságot kíván nekik.
    Na, de a gyerek...! Hát én abban a pillanatban fagytam le, mikor azt írtad, hogy ezt Fernandonak sosem szabad megtudnia. Volt minden a fejemben: szegény gyerek, szegény Anna... Persze, megértem. Lehet, hogy ebben a helyzetben, én sem tudnám/akarnám elmondani neki.
    És haragszom Fernandora! Vagy nem is... Inkább Olira. Már én se tudom :D Valójában Nando érzéseit valamennyire megértem. És ő legalább tisztában van vele, hogy elszúrta. Ami nem világos, hogy Olalla mégis mit gondolt? Hiszen elhagyta egy másik pasiért...!
    Kezd olyan érzésem lenni, hogy össze-vissza beszélek értelmetlenül :D A lényeg: szuperül írtad meg ezt a részt is, de azért bevallom, nem tudok igazán örülni :\ Meg aztán, most foroghatnak a fogaskerekek, hogy hogyan mászol ki ebből a helyzetből... :D

    Nagyon várom a folytatást!! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök neked, mint mindig. Remélem, nem is utáltatok nagyon ^^" És tényleg majdnem bejött. Jós lettél, Tina? :P
      Nem nagyon tudom, mit írhatnék most ezekre a következtetéseidre, főleg úgy, hogy már fent van az új fejezet, bár igaz, Nandóról vajmi keveset tudunk meg belőle. Majd a következőben :)
      A kicsi meg... Azt hiszem, tipikus és érthető reakció volt, hogy Anna nem akarja elmondani neki. Senki nem akarná, főleg azt nem, hogy sajnálják, vagy sajnálatból maradjanak vele, és annak valami ilyesmi lenne a vége...
      Olalla csak egy nő. De róla is majd egy másik fejezetben. :)
      Nem beszélsz össze-vissza, élveztem olvasni, csak nem tudok rendesen válaszolni a feltevéseidre. Jókat kérdezel :D Köszönöm, sokat jelent, hogy tetszett neked, azt meg megértem, hogy nem tudsz igazán örülni ^^ A fogaskerekeidnek pedig sok sikert :D

      Puszi

      Törlés
  7. Sziaa Eszti!

    Hű. Komolyan, nem tudok mit mondani. Mindenre gondoltam, csak erre nem.
    Na, de nem megyek ennyire a végére kezdem az elején. Anna tényleg eszméletlenül tisztalelkű és ez szerintem baromi értékelendő. Az, hogy magától mondott el mindent Nandonak... becsülendő dolog. Őszintén szólva, nem is gondoltam, hogy más reakciója lesz rá a csatárnak. Gondoltam, hogy nem kezd el vele veszekedni vagy bármi más amivel megbántja. Pedig elég oka lenne rá. Persze, neki is ott volt a felesége de jaj!
    A baba? Ó. Erre sem gondoltam. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán kiderül-e vagy sem. Najó, persze ez a folytatáson is múlik, hogy Nando és Anna egyáltalán szóbaállnak-e egymással. De úgy gondolom, hogy nem fogja ennyiben hagyni az egész kapcsolatot, főleg így hogy már kezdte saját magának beismerni, hogy lassacskán újra megtanul szeretni. Érdekes, az tuti... A vége pedig. TE JÓ ÉG! Valahogy az egész olvasása közben bele tudtam képzelni magam, de a végén ahogy a fájdalmat kifejezted a szavaiddal... mintha én álltam volna ott Anna helyében. Rettentően sajnálom őt annak ellenére, hogy ő is ugyanezt tette Mesuttal. De mégis más a helyzet, mert anno Nandot és Olalát egy nagyon szoros szál kapcsolta össze, ami szerintem még eddig a pillanatig él köztük. Fogalmam sincs mit fogsz kihozni az egészből. Nem gondolom, hogy ennyire könnyen Mesuthoz fogod menekíteni Annát. De az tuti, hogy a német valami hatalmas veszekedés áldozata lesz. Sőt, nem is csak ő... hanem mindannyian.
    Rettentően kíváncsi vagyok mi lesz és nem tudom elégszer leírni mennyire imádom, ahogyan írsz! :)

    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök hogy írtál, annak nem kevésbé, hogy téged is sikerült meglepjelek :P
      Igen. És bár ez Anna legnagyobb erénye, hogy ennyire tiszta, ahogy te is mondtad, emiatt tudják őt bántani. És el kellett mondania. Nem tudta volna elviselni, hogy titkolóznia kell.
      És azt hiszem Nando részéről is így volt fair.
      Olyan aranyos volt ez a kis fejtegetésed, és közben a TE JÓ ÉG :D Persze nem mondhatok semmit, már csak néhány fejezet van hátra, úgyhogy minden túlzás nélkül egy hónapon belül kiderül :D
      Örülök, hogy jól sikerült megírni a részt, aggódtam miatta rendesen.
      Kicsit had védjem Annát. Mes és közte nagyon más ez a helyzet, abból a szempontból, hogy soha nem hintett port a srác szemébe. Mes akarta. És Mes tudta azt is, hogy valami ilyesmi fog vele történni, ha nem engedi el Annát. De Nando... kicsit olyan, mintha csak hitegette volna a lányt.
      Hogy mi lett velük, az a következő fejezetből kiderül - az pedig már fent is van,
      Köszönöm, még egyszer, mindent <3

      Puszi

      Törlés