2012. július 5., csütörtök

Love hurts - Promo

Oké, emberek, ismerjük be: Skyes gyenge :'D

Love hurts

Lia menekül. Annyi minden van a múltjában, amire nem akar emlékezni, mégsem felejthet. Nem, amíg el nem hagyja Pestet, és el nem temeti mindazt, ami valaha odakötötte.

Fogalma sincs, mihez kezdhetne, mikor egyszer már mindennek vége volt, így aztán elfogadja nagynénje ajánlatát és Madridba repül, ahol évek óta nem járt. Nem is sejti, hogy hiába ért már egyszer számára minden véget, Isten útjai kifürkészhetetlenek: az újrakezdés lehetősége ott találja meg, ahol nem is számított rá.

A Real Madrid csapatában.

A történetet egyébként Lana Del Rey – Blue Jeans című száma ihlette, noha valójában azt hiszem a kettőnek semmi köze nem lesz egymáshoz, és... Nem tudom megállni, ezt a fanficet, úgy ahogy van Viinek ajánlom.


4 megjegyzés:

  1. Szia
    Nekem nagyon tetszik a behangozó:) A másik történetedet meg egyenes imádom alig várom hogy tovább olvashassam:)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy szereted a TM-et, mindig mondom, de sosem unom meg, hogy mennyire jó ezt hallani :) Nagyon nagy támogatás nekem.
      Remélem, hogy a Love hurts sem fog neked csalódást okozni :)
      Puszillak: Skyes

      Törlés
  2. Wow! Nem kicsit lepődtem meg! :) De nagyon köszönöm az ajánlást! :$
    Rendesen felcsigáztál! :) Alig várom már, hogy olvassam az első részt!
    Már most imádom! Mert hát ugye tudok, amit tudok. Igaz keveset, de az pont elég! :)
    Puszillak és jó pihenést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült meglepni! :D Igazán nincs mit, mániákus ajánégató vagyok, mert... nem tudom miért, de tény, hogy az vagyok :)
      Ennek nagyon örülök. Az első fejezet még ugyan semmilyen izgalmat nem tartogat, de mennyit fogok én írni még nem leszek itthon~ huh :)
      Köszönöm szépen, a kívánságot, a lelkesedést, mindent.
      Én is puszillak!

      Törlés